color: tardis blue;

Am ajuns la zi cu Supernatural şi mă plictiseeeesc.
Acum vreau să citesc nişte fanficşăn bun, din moment ce nu am de ce spoilăre să dau, dar nu găsesc nimic de calitate (vreau destiel destiel destiel destiel destieeeeel)
Chiulesc de la şcoală pentru două zile, din moment ce am olimpiada judeţeană la engleză sâmbătă (yay. singura olimpiadă pe care o aşteptam de la începutul anului). Aşa că mi-am făcut timp să dau cu degetele pe aici. Bine. Am stat şi am învăţat oleacă, am redecorat prin cameră (am schimbat nişte postere, nişte postituri pe colo-colo), am ascultat un playlist de unşpe melodii nonstop şi am băut vreo cinci căni de ceai. Ah, bună- viaţa de olimpic judeţean. Şi mai am şi mâine la dispoziţie.
Am plănuit să merg cu nişte colege la film şi încă nu ştiu la ce film mergem, duminica asta. Hooray, ies şi eu din casă.
Am 87 de followări pe tumblr. Şi la naiba, că nu fac nimica. Doar dau reblog la orice prostie văd. Nu tu tags, nu tu auto-promo. Sunt noua kim kardashian, ppl. Dar nu vă meritttt.
Am luat 9,50 la simulare la mate şi 9,20 la română. E cam aiurea. Eu, să iau notă mai mare la mate decât la română? Cam trasă de păr povestea. La română am avut un corector cu mintea şui, probabil d'aia.
Dar am un 8 la latină şi un 8 la geogra.
Şi am dat test la fizică săptămâna asta. Proful meu de fizică e un tâmpel şi jumătate. Deşi arată decent, if you know what I mean. Am dat vinerea trecută test prima oară, pe numere şi toată clasa a buşit-o. Tocmai de aia s-au dus câţiva la cancelarie şi l-au rugat să dăm din nou testu'. Şi vezi minune, că vine marţea următoare cu catalogul la subraţ, ţopăind ca un dement ce e, şi ne dă test din nou. Pe acelaşi subiect. Doar că a schimbat numerele. Câtă lene poate avea un om în el? Nu a putut şi el să-şi dea silinţa? For fucks sake. Îl durea dacă făcea alte subiecte? Nu cred că am făcut mare chestie la niciunul dintre ele, sincer. Dar am fost şireată. Din moment ce eram singură în bancă când l-am dat a doua oară, mi-am ales numărul pe care l-am vrut (adică pe ăla pe care îl rezolvasem deja).
Bine, nu fac nimic altceva decât să mă plâng.
Altceva.
Sunt total obsedată de Jensen Ackles şi de minunata lui voce. Doar, doar, doar.... ascultaţi, vă rog. O să înţelegeţi.
Altceva.
Uh. Blah. Oh. Ştiu. Am să mă întorc la condiţionalele mele la engleză, din moment ce nu am nici cea mai mică idee în priviinţa acestui minunat post.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comment, pretty please with cherry on top?


up